Service

Naast aankoopbegeleiding, complete restauratieprojecten, onderhoud en restauratiewerkzaamheden, biedt de Oldtimerfabriek nóg meer service.

Persoonlijke benadering en betrokkenheid
Wij begeleiden en coördineren alle werkzaamheden die voor het gewenste resultaat van uw oldtimer nodig zijn en vormen dan ook uw enige aanspraakpunt. Dit levert betrokkenheid en persoonlijk contact op en geeft u een duidelijk zicht op het verloop van uw project. Bovendien is uw contactpersoon 24 uur per dag, 7 dagen in de week bereikbaar. Dit alles bespaart u een hoop irritaties, onduidelijkheid, tijd, kopzorgen en geld.

Aftersales
Maar ook na afronding van een project staan wij voor u klaar. Zo worden er altijd eerst een aantal proefritten gemaakt om te kijken of uw oldtimer aan alle eisen en wensen voldoet en worden samen met de klant de laatste puntjes op de i gezet. Uiteraard blijft de Oldtimerfabriek u van dienst met onderhoud- en servicebeurten.

Persoonlijk account
Gedurende het restauratieproces heeft u inzage in de status. U ontvangt bij ons een account waarmee u op elk gewenst moment kunt inloggen op de site en die u toegang geeft tot uw project. Zo kunt u in één oogopslag zien hoe de opknapbeurt van uw oldtimer vordert en wat er nog moet gebeuren. Ook kunt u direct vragen stellen aan uw contactpersoon en blijft u zodoende 24 uur per dag, zeven dagen in de week overal van op de hoogte.

Fotoboek
Na afloop van elk project ontvangt u een fotoboek waarin de transformatie van uw klassieker is vastgelegd.

Facturatie
De gespecialiseerde bedrijven die voor uw project worden ingezet, berekenen hun prijs direct aan u door. Wel wordt de factuur eerst voor u gecontroleerd. U krijgt het gewenste eindresultaat, maar dan voor een totaalprijs die veel lager ligt dan wanneer u alles bij één restauratiebedrijf had ondergebracht. Op deze manier worden de kosten die de Oldtimerfabriek in rekening brengt ruimschoots terugverdiend.

Geef een reactie